man ska aldrig stanna upp

 
sjuk har man också lyckats med och bli, har ont i hela kroppen ögona känns tunga huve gör ont konstig hosta, ibland fryser man som ett psyk o ibland känns det som att man kokar inombords. Det blir inte heller bättre att man nu också ska sitta och tänka, stanna upp och börja fundera. Hatar det. Känner mig inte alls kry.
 
jag vill inte, jag kan inte, om jag endå hade styrkan till och göra det. Jag behöver inte det i mitt liv längre, men endå så behöver jag det mest utav allt. 
-
Ni försår nog inte och det är lika bra, för jag själv fattar inte heller. Men iallfall ikväll ser vi vad som händer. hoppas att ni är på bättre tankar o är friska och har en super helg, puss
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0