sista lovdagen

 
Sista dagen innan skolan börjar.. känns surt. Idag har jag och min man varit i Umeå och köpt lite saker till bilen som han behövde. Träffade min systser en snabbis också och lilla Issa ♥ Nu är fredrik nere i garage och grejjar på lite snart får han ta och komma upp eftersom mamma och sven-gunnar ska hämta mig och skjutsa mig till Lycksele.. väldigt trist och flytta tillbaks till min fyrkant. Fast nu kan jag iallafall umgås lite mer med mina råttor igen, har inte hunnit varit med dom så mycket som jag egentligen hade velat. 
 
Vi ska hinna fara på dollar ikväll också, jag och mamsen, sen måste jag köpa mat hem till lägenheten för just nu har jag typ en gammal korv bit som har mögla sönt.. Nu lär jag bara ha internet på dagarna härdanefter eftersom jag inte har internet i lägenheten så ni får nöja er med lite uppdatering varje dag! 
puss
Kommentarer
Postat av: regina

wowmw va snygg du är!!!

2013-01-08 @ 23:26:28
Postat av: Anonym

väldigt vacker!

2013-01-09 @ 21:23:12
Postat av: Arvidssooooon

Haru kvar bilderna och filmerna från våra hästtider?? Tänkte eftersom vi tog fina bilder på appe? :D

2013-01-11 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0