24/7

 
 
Jag skiter i frågestunden då ni var sämst på att ställa frågor, kör på en sån här istället.
 

6 saker om dig själv:

Jag älskar killar med tattueringer     

Jag har ett hett temperament

När jag väl bestämt mig för nått så kommer jag att follborda det också.

Jag kommer alltid ha minst 2 råttor.

Jag kan vara överdrivet glad och överdrivet arg

Jag hatar när folk smaskar.
-

5 saker du vill göra innan du dör:

Hoppa fallskärm

flytta utomlands

vara rik

jobba som veterinär

gifta mig med mannen i mitt liv
-

4 sätt att vinna ditt hjärta på:

ha humor

vara lång o snygg 

vara pålitlig 

skratta med mig då jag är glad, trösta mig då jag är ledsen.
-

3 saker du aldrig skulle vilja göra:


träffa ett svin till kille igen

bli med barn nu

förlora nån familjemedlem

-

2 gamla favoritlåtar:

i gotta feeling

the time
-

1 sak folk inte visste om dig:

Jag vill ha en iller 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0