4/7

 
Ser att det finns några trogna läsare som kikar in i bloggen varje dag, får lite skuldkänslor för att jag har blvit sämst på att upptadera så jag skriver ett inlägg nu.
 
Jag och familjen har varit och firat mor min som levt halva sitt liv. Vi hyrde stugor på piteåhavsbad och var där i två dagar, det var väldans mysigt! Blev bad för ungarna, massa götta, havet, och en massa annat roligt!
För några timmar sedan så kom vi hem efter en tröttsam resa, ikväll blir det att ladda men nån film och tat lungt.
Annars så blire snart att jag och mamma far och hämtar våran underbara Willy!
Har så mycket valp längtan så jag spricker, och jag vill att det ska bli höst nångång så att jag får hålla i min alldeles egna nakenfis ♥
 
En räätt så söt bild på lilla Willy
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0