Lite frågor

 
1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

hmm.. haha typ simpsons eller family guy, bara för att vara tecknad och ha allmänt roligt! Skulle vara mäktigt de..

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Jag ville bli veterinär.

3. Vilken är din favoritdoft?

Det beror på vilken stämning jag är i, är jag hungrig är det definitivt någonting som doftar god mat. Nyduschad kille är en annan favorit, Goda parfymer ligger också på topp. Men det som slår allt är nog nån kille som doftar riktigt riktigt gott och maten då :p

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Möjligtvis här: Såg ut att vara ett mysigt ställe att vara en sten på. I vatten och allt.

(googel bild)
5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
 
Far hem till min mamma och familj, ber henne laga den godaste middagen som finns. Alla nära och kära ska vara samlade vi ska skratta, äta och må skit bra dom sista timmarna. Sen vill jag hinna förklara för hela högen vad dom betyder för mig och sedan bara umgås och vänta tillsammans. Be en bön osv.
 
6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
 
Jadu. Jag skulle ha en pillefjonk och förhoppnings vis tycka om tjejer? haha
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 
Det är nog saxen, den är så hjälpsam då man behöver den till alla möjliga saker.

 
8. Vad gör du om tio år?
 
Om 10 år kommer jag ha ett jobb inom djur, vet inte om det bli veterinär, djursköterska eller vad det nu kan vara. Nått med djur ska det vara iallafall. Jag kommer förhoppningsvis ha en man och åtminståne 1 barn. Jag kommer INTE bo i sverige, kommer bo i Amerika, Spanien eller Afrika. Kommer vara lycklig och ha det jätte bra! :) det är iallfall mina planer haha.. Jag lovar att det blir helt tvärtom, kommer bo kvar i sverige i nån håla, med 4 jobbiga ungar, en alkoholist till man och inget jobb. haha nejnej.. så får det inte bli!
 
9. Vilken är din bästa danslåt?
 
Bra fråga, ingen aning egentligen. Det ska vara en låt som man verkligen kommer ingång på och alla ställer sig upp och ba kör gärnet typ!


10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

massa kläder till nakenhunden jag ska skaffa!

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Jag skulle hantera det dåligt. Jag skulle skaka och gråta och försöka ringa mamma men tappa telefonen i golvet på grund av allt skakande och bli i panik för jag har slagit sönder min nya dyra fina telefon och sen skulle jag börja gapskratta då jag kommer på att nu har jag råd att köpa en ny!

12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag tycker att det är det onödigaste ordet som människorna kommit på! Det finns en HON och en HAN en POJKE och en FLICKA finns inget som kan vara båda könen eller vara det motsatta vad dom är! PUNGT.

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

uhm.. Jag vet faktiskt inte, är rätt så duktig på att baka kladdkaka dom brukar oftast bli kladdiga och goda, omtyckta i familjen iallfall

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
 
Ingenting speciellt tror jag, jag äter själv kött, för det är gott och ger den näring jag behöver. Visst förstår jag dom som väljer att inte äta kött, så jag står väl inte på nåns sida då det gäller kött. Har även själv haft tankar på att bli vegetarian/vegan men köttet är för frestande för att sluta haha ;) Men har hört att kött inte är så bra heller, tydligen kommer våra liv förkortas pga att vi äter för mycket utav det och få sjukdommar utav det. Men det vet jag inte om man ska tro på. Livet förkortas ju av allt man gör snart.


15. Är du beroende av något?

Nja, är väl djur? haha, och musik går nästan inte en dag utan att jag har musik i örona. Lakrist är också nått som jag verkligen älskar! Men jag brukar inte äta det så ofta. Men närheten utav våra fyrbenta djur är nått som jag dagligen behöver.

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
 
Jag har ingen aning vad nostalgiska sida betyder. såå, denna fråga hoppar vi över.

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
 
Människor som tror verkligen att dom är bäst! riktigt malliga personer. Det är bara dom som existerar, bara dom man ska tänka på, bara dom man ska älska, ingen annan har något värde förutom dom! Har träffat flera sånna och i mina ögon faller dom ner så långt det går.
 
Det som mer gör mig förbannad är otrohet, jag klarar inte av det! Jag har själv blivit utsatt av killar som varit otrogna mot mig. Jag säger bara vilka IDIOTER. Jag får inte in det här med att HUR kan man vara otrogen? HUR får man ens tanken på att vara det? Om inte sin flick/pojkvän duger åt en så kan man ju för fasen ta och göra slut! Iställer för att gå bakom ryggen på en och svina runt?? Och även detta, då man har en kompis och vet att hans/hennes flick/pojkvän har varit otrogen mot henne, och kompisen till den som varit otrogen säger inte ett ord till hon/han som blivit utsatt för det, BARA för att den som var otrogen blir arg på personen och att dom förstör deras förhållande. Hallå?? Klart man ska säga till den utsatta så att hon/han får slippa leva med en idiot i ett förhållande som är baserat på lögner! Jag själv har lärt mig en läxa angående detta, jag tänker aldrig någonsin acceptera otrohet, svek, lögn, i mitt kommande förhållande. Aldrig någonsin! Den som är otrogen förtjänar inte någon alls, Den personen borde få sig en riktigt stor smäll på ansiktet med en stol! Blir så arg då jag ens tänker  på det huvvaligen..

En tredje sak som gör mig förbannad, är falska männsikor. Dom som det bara lyser om falskhet. Dom som kan sitta och snacka skit om andra medans dom själv är precis likandana.
 
äsch, nu måste jag sluta skirva om det jag blir förbannad på. Snart blir jag förbannad.. haha

18. Har du något riktigt bra husmorstips?

nääj inte de, haha?

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Joo, dom där judit och judit och ica reklamerna!


20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
 
Jo klart det finns lite kvar utav den lilla melissa, envis är jag än, temprament har jag fortfarande. Annars vet jag inte om jag är så lik mig som då jag var barn. Har aldrig tänkt på det tror jag.
 
 
Sådär, nu har ni fått läsa lite onödiga saker om mig. Ikväll har jag varit ute och promenerat med syrrans hund i en timme, Har nyligen duschat, snart ska jag se på film och sedan sova. nattinatti!
Kommentarer
Postat av: regina

hahaha vissa av de här sakerna du har skrivit har jag skrattat ihjäl mig på... du är så rolig!

Svar: haha du är störd<3
.

2013-08-01 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0