Nattfrågor

1. Vad är ditt mellan-namn? Rebecka

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

5. Vem var du tillsammans med sist? Mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Min syster

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma eller med kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Twillight, im a legend, lejonkungen, burning man, titanic

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Ne

14. Röker du? Nja

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Nej

17. Hur mår du just nu? Helt ok

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 2

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Det minns jag inte, var väl super glad eller nått

20. Bästa minnet från sommaren? Hm.. Kanske att willy blev våran nya familjemedlem

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Finland

22. När var du där? Igår

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej

25. Om nej, vart kommer ifrån? Finland men är väl född i Sverige

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Uhm svenska killar är idioter, vill inte bli tsm med en turk.. Men en kille från Amerika sku ja inte tacka nej till om han var min prins charmig.

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, att börja skolan och att få min chinese crested valp

28. Sköter du skolan? Har inte börjat skolan än så kan ej svara på denna fråga, men kommer nog sköta den, ja.. Då jag tänker ge allt!

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Vet ej

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? G just nu iallafall

31. Vilket ämne var det? Jadu flera

32. Har du fått ig på ett prov? Ja.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Ibland

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Då jag var 14 år.

36. Vilken va den värsta tiden då? Början utav 2012 och början utav 2013

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

39. Har du haft sömnproblem? Har alltid haft det.

40. Hur ofta gråter du? Ganska sällan nu.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Mår jätte dåligt, haha?

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Ingen oftast

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej.

44. Vilken klass går du i nu? Ingen men börjar 1an med alla små ungar.

45. Vilken skola? Forslunda

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, skulle aldrig ens ha tanken.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja, idiot

48. Är du stolt över dig själv? Nä

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har bra humor.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Det är olika.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Joo om jag vill så.

52. Cider elller öl? Öl

53. Har du några talanger? Nja kommer inte på någon speciell just nu.

54. Vet du om någon är kär i dig? Jo typ

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, dom är mina bästa vänner

56. Vad står det i ditt senaste sms? Har raderat alla sms.

57. Hur lång är du? 168

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte en dam

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Ja

Kommentarer
Postat av: Camilla

En av dina talanger är ju lätt ritningen:) du är grym på den grejen :)

2013-07-16 @ 02:47:30
URL: http://www.lundstig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0