100 meningslösa frågor

En sån där random bild som man hittar i datorn som man tog för några år sedan.

Bara för att jag sitter och har tråkigt så gör jag denna.
 
1: Namn? Melissa
2: Stjärntecken? stenboken
3: Tre rädslor som du har? bli förälskad.. sen kom ja inte på nått mer.
4: Tre saker som du älskar? Min familj, mina djur, mina vänner.
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? överdrivet hårig, att nån luktar väldigt illa både kropp och mun, då killar har för gayiga kläder, inte snyggt med tajta byxor och tajt linne huvva. skriker gay
6: Har du lärt dig ett nytt språk? nee inte vad jag vet, har alltid kunnat svenska, finska sen lärde jag väl mig engelska 
7: Har du en Bästa vän? jo de har jag väl
8: Din sexuella läggning? tyck om pojkar!
9: Din första dejt? går inte på dejt
10: Hur lång är du? 168 typ
11: Vad saknar du just nu? en redig man, haha nemen
12: Vilken tid föddes du? Halv 4
13: Din Favoritfärg? röd,orange,blå, seris rosa typ
14: Är du kär i någon? nej
15: Favoritcitat? kommer inte på nån speciell
16: Favoritplats? på nå skönt ställe
17: Favoritmat? har ingen favorit för tillfället.
18: Är du någon gång ironisk?- sällan, men ibland händer det väl
19: Vad lyssnar du på just nu? reklamen på spotify
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? uhm.. om det är en människa jag vill lära känna eller om det är en människa som jag totalt tänker skita i. Beror alldeles på hur den presenterar sig och vad jag får för intryck av personen.
21: Skostorlek? 38-39
22: Ögonfärg? blå
23: Hårfärg? röd, svart underhår
24: Favoritfärg på kläder? haha svart? :p  ne ja vet ej
25: Har du någon gång busringt någon? jajjamensan
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? svart
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? inget speciell mening alls faktiskt.
28: Favoritfilm? Lejonkungen, im a legend, twillight
29: Hur känner du dig just nu? sådär mittemellan
30: Någon du älskar? mina närmaste
31: Din relationsstatus? singel, and you have to be fucking amazing to change that.
32: Din relation med dina föräldrar? mamma - super pappa - sämst
33: Favorithögtid? nyår, valborg, midsommar
34: Tatueringar/piercingar du har? 3 tattueringar just nu, 2 piercingar, töjning, och massa hål i örona.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Piercingar vill jag inte ha, men tattueringar är så många så det är inte ens värt och rabbla upp. men ni lär ju få se dom då dom sitter på kroppen min :) 
37: Hatar du och ditt ex varandra? ne
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? ibland
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? minns inte vem jag senaste smsade med då min mobil är död.
40: När höll du senaste handen med någon? var väl ett tag sedan.
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? ibalnd 10 ibland 1 timme
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? ja
43: Vart är du just nu? köket
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? mina vänner
45: Har du varit på ett bröllop? ja
46: Bor du med dina föräldrar? med min mamma
47: Längtar du till något? tills jag får min lilla valp
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
49: Har du varit underviktig? ne
50: När kramade du någon senast? för ett tag sedan
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig?
haha inte bry mig så mycket :p
52: Finns det någon du litar på men inte borde? ja
53: Något du inte gillar med idag? att jag har ont i ryggen, och att jag tänker lite för mycket.
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? britney spears :p
55: Vad tänker du på mest? idioter
56: Din konstigaste talang? vet ej, kanske att jag kan he min tumme bakom knogen
57: Har du några konstiga fobier? måste tvätta händerna flera gånger om dagen, sen ha ja nå mer dryga konstiga saker
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? bakom
59: Vad var din senaste lögn om? ja sa att allt var ok
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? telefon
61: Tror du på spöken? demoner
62: Tror du på magi? e ba nå djävulskap
63: Tror du på lycka? nja
64: Hur är vädret just nu? molningt
65: Vilken var den senaste boken du läste? minns inte
66: Gillar du lukten av bensin? faktikst
67: Har du några smeknamn? melle
68: Senaste skadan? skar me på tummen?:p
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? spenderar, försöker spara
70: Kan du röra din näsa med tungan? nej :(
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? joo gardinerna e väl lite rosa, sen äre nån handduk som e rosa.
72: Favoritdjur? Råtta, häst, hund, katt
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov
74: Vad tror du satans efternamn är? bryr mig inte
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? den där.. tonight gonna be a good night eller hur det stavas :)
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Just  nu vet jag faktiskt inte hur.
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? de har jag inte planerat :p
78: Har du varit olyckligt kär? hja
79: Ditt favoritord? har så mångaa juuu, o nu när jag sitter och tänker på dom kommer jag inte på nån :(:(
80: En bra blogg du följer? eelinajonnsson.blogg.se/ evildeeds.blogg.se/ everglade.blogg.se/ ooverandoout.blogg.se/ sen finns det massa andra också.
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? att mänskligheten är idiotisk att vi dödar varandra :D:D:D neeemen, inte så
82: Känner du någon som sitter i fängelse? ja
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? mamma ha nå svanar elller nått sånt
84: Har du haft sex? ha ja väl
85: Har du köpt kondomer? nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? ja
87: Kysst en kille? ja
88: Kysst en tjej? pussaaattt
89: Kysst någon i regnet? ja
90: Haft ett jobb? nej
91: Lämnat huset utan plånbok? ja
92: Mobbat någon på internet? nej
93: Haft sex offentligt? littee grann kanske
94: Rökt? ja
95: Druckit alkohol? jo
96: Är du vegetarian/vegan?  nej, men skulle vilja va om man inte älskade kött typ.
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? ja
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? ja
99: Varit utomlands? ja
100: Fått ditt hjärta krossat? ja, och det var sista gången. Tänker aldrig låta någon såra mig som den personen gjorde. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0