3/6

 
Idag har man inte gjort så mycket alls typ, förutom att ha tvättat råttorna för det blev aldrig av, dammsugit och tyckt synd om min hud för jag brände ryggen och röven på solariumet igår.. jag har faktiskt gått och blivit en halv neger jämfört med förut! Då var jag likblek och nu har jag fått färg från då jag var i utlande, kanske blir en i mängden nu när det gäller att man ska vara brun på sommaren och inte en blekfis ;)
 
Om en halvtimme slutar mamma och vid sex tiden ska vi vara i Vännes för att köpa en iphone 3GS mobil till mig! Äntligen en lite bättre mobil än vad jag brukar ha,
 
Får börja instagramma en massa osv nudå som alla gör, Jag heter där typ Melleebelle så följ mig där! Då jag nu liks ska börja bli en instagrams nörd som halva världens befolkning är, fast såg nu att jag bara har lagt upp 10 bilder.. så jag har en bit kvar för att bli en nörd!  aja, huujhuuj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0