Lite ont i hjärtat

Fina Ludde då han var bebis ♥
 
Blev ingen städning utav burar igår, så det fick bli idag istället! Svettas och kämpar med alla slags möjliga burar som jag nu har. Har kommit till den tredje buren nu, sköönt, sen är det bara den största kvar. Har lite ont i hjärtat då jag bestämmt mig att mina gamlingar Quasemodo och Bernad ska få somna in och vandra vidare, och min lilla suris råtta Ludde ska också få följa med dom då han inte mår bra pykiskt av att han är som han är.. tråkigt nog, han skulle ha varit världens going om han var lika snäll och rar som nar han var liten bebis. Menmen, Ska ialflall minska antalet på råttorna, ska he bort alla killar förutom Chasper troligtvis, ska kolla upp hur mycket det kostar att kastrera en råtta då han trivs med honerna och skulle passa bra i hon flocken. Så hans små kuler ska bort!
Sen ha vi ju då lilla Felix som fortfarande söker ett nytt hem.
-.
Efter att ha städat burarna så blir det att sy lite hängmattor, då dom bitat sönder och pissat ner dom andra. Sedan så ska grabbarna få ett litet bad då dom stinker piss! Annars då? Skönt att vara hemma, har väl inte så mycket mer att berätta. Bilderna från Turkiet kommer om några dagar så håll ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0