28/3

 
Har verkligen varit världens sämsta på att upptadera, har inte haft nånting att skriva om helt enkelt. Händer inte så mycket om dagarna så. Världens bästa moster och bror är iallfall och hälsar på så det är roligt!
kikar på hundar på blocket. Nu har man bestämt sig för att bli en hundägare! Har planeringar på att skaffa mig en bichon eller en papillion. Vet inte exakt än, men oj vad roligt det ska bli!
 
Det tråkiga är att jag måste minska antalet på mina älskade råttor. Hela högen ska bort förutom mina första råttor Alice och Charlie (kanske Bianca eftersom hon är min bebis) kommer vara tungt.. men känner att det har också blivit lite för många av dom. Och familjen avskyr dom också.. men ska hitta ett bra hem där dom blir accepterade och älsakde :)
 
såå, något mer har jag inte att säga för tillfället. ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0