9/3

 
Jag är förälskad i twilight, förälskar i Edward, förälskad i handlingen och kärleken. Ångrar inte en enda sekund av att jag satt och stirra på skärmen till halv 5 i morse bara för att hamna i en helt annan värld. 
-
Fint underbart väder är det i finland, det suger att jag är förkyld och att hostan dödar mina lungor. Så vågar inte vara ute så mycke för jag vill bli frisk nångång. Syster är på jobbet så det är bara jag kimmo och samuel som är hemma och fjantar på. Om några dagar ska jag tillbaks till sverige, känns surt men endå skönt på nått sätt. 
 
hoppas ni har en lika fin dag som jag har!
Kommentarer
Postat av: ida

ägd du som klagat så mycket på filmerna!!!

Svar: haha vet dom e kung
.

2013-03-09 @ 15:35:58
URL: http://evildeeds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0