lista

ganska så mycket saknar jag dig Runita
 
1. Jag har insett att min senaste kyss var - uhm ingenting speciellt
2. Jag lyssnar på - family guy
3. Jag pratar - ingen
4. Jag älskar/tycker om - min familj, vänner o råttorna
5. Min bästa vän är - min syster
6. Min första riktiga kyss var - för länge sedan
7. Jag avskyr när folk frågar - ''har du färgat håret??'' NÄHÄÄÄ va se de ut som pucko 
8. Kärlek är - underbart och hemskt
9. Äktenskap är - två stycken
10. Någonstans, tänker någon - att jag är bäst
11. Jag kommer alltid att - älska min familj
12. Jag är hemligt förälskad i - mig själv
13. Sist jag grät var - inget
14. Min mobiltelefon är - hos erica
15. När jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
16. Innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datorn/mobilen
17. Just nu tänker jag på - köttfärs
18. Bebisar är - söta
19. Idag ska jag - dagen är över
20. I kväll ska jag- va med regina
21. I morgon kommer jag - köpa converse och kanske en skinnjacka :D:D:D:D:D:D
22. Jag vill verkligen vara - super lycklig :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0