~Tidsfördriv.

 
0. Vad är klockan nu? 21:49
1. Ditt namn? melissa
2. Ålder? 17
3. Vart bor du? ume
4. Bor tillsammans med? mamma bror
5. Husdjur? 11 råttor
6. Färg på ditt hus? bo inte i hus
7. När är du född? 951226
8. Klass? ingen
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2016
10. Något jobb? inte det
 
DAGENS
11. När gick du upp i morse? kring halv 12
12.När ska du sova? när jag blir trött
13. Duschat idag? ska basta snart så då blire o duscha
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? på samuel och melina
16. Vad har du ätit idag? kyckling sallad, bacon ägg
17. Dagens klädsel? svarta jeans mönstrat linne, kofta
18. Dagens smink? smink
19. Dagens sötnos? melina och samuel
20. Dagens roligaste? samuel
 
21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst?  vet ej
23. Vem kramade du senast? mina släktingar
25. Hur många har varit otrogen mot dig? dom som jag vet så äre 1 som har varit det, idiot
27. Har du pojk-/flickvän? nej o vill inte ha för den delen heller
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? vet ej ha inte min mobil här
31. Film? im a legend, titanic, grease, lejonkungen
32. Låt? många,
33.mat? tacos, lever och ris
34. Dryck? fanta
35. Färg? röd
37. Stad? har ingen aning
38. Land? america, spanien
39. Ämne i skolan? bild typ
40. Människa? mamma
 
SENASTE
41. Personen du tänkte på? min dady
42. Personen du pussade? kille så äre väl henke typ
43. Gången du spydde? för nån månad sen
44. Gången du grät? vet ej
45. Pizzan du åt? i helgen
46. Gången du var i Göteborg? aldrig
47. Gången du var i Stockholm? längesen
49. Gången du var hög? hela tin vettu
 
ANTAL
70. Personer du älskar? min familj och mina närmaste vänner
71. Personer du hatar? 2 :)
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 seriös typ
74. Glassar du ätit på en dag? he e nog många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? så många som möjligt
76. Gånger du haft minnesluckor? många gånger
77. Gånger du varit hög? 24/7
78. Personer du saknar just nu? ingen 
79. Gånger ditt hjärta brustit? jadu den klumpen som finns i mig har nog fått nog med det, så nu bry ja mig inte ett skit längre :)
 
VEM
80. Vill du kyssa nu? ingen, eller joo min dröm kille fast han existera inte, tragiskt nog
81. Ska du träffa imorgon? mina släktingar
82. Sjöng du senast för? för dom som åkte bil me mig
83. Hade du senast en msn-konversation med? vet ej
84. Spelade du tvspel med senast? vet ej min bror typ
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? hitler
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha jadu finns så många 
88. Är söt? isadora, melina och samuel
89. Vill du sova jämte inatt? ingen 
VAD:
90. Gör dig glad? familj,vänner, sprit, råttor
91. Gör dig ledsen? ingen
92. Vill du helst göra nu? ingenting, är där vart jag vill vara så jag är nöjd :) 
93. Önskar du att du slapp göra? fara hem härifrån
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? biljett för att hoppa fallskärm
96. Längtar du till? tills jag blir 18
97. Tycker du om dina betyg? ne
98. Ångrar du i ditt liv? att jag slösa bort 3 år
99. Är det bästa som hänt dig? mina råttor haha
100. Hur mycket är klockan? 22:11
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0