10/5

 Har varit hos svengunnar dom senaste dagarna och bara tagit det lungt. Lilla Bianca fick följa med då hon lärt sig att trycka sig igenom bure. Så henne har jag tillbringa mina senaste dagarna med. Förutom idag då hon sakna sina vänner alldeles för mycket så hon fick åka hem. Tänkte visa er en liten bildbomb på det jag hållt på med då jag varit här.
 
Sebbe och jag fick för oss att bara gå i en skog och bara gå, gå, gå, och se vad vi hitta.. Vi hitta väl inte så mycket förutom konstiga träd och älgpass som inte var så stabila längre. Och ett förfallet läskigt hus som vi inte våga gå till.. haha
Satt och gosa med tiger och njöt av det fina vädret.
Bianca fick vara ute för första gången och klättra på träd, känna doften av blommor och känna på gräset,
Hon fick även en favorit plats i mattes tröja.. satt även och såg på Doris och Tiger då dom bara såg allmänt ful ut.
Sofia kom och räddade min kväll.. Sebbe ville fara ut och fiska så vi tog på oss snygga ''fiskarkläder'' och for ut med båten, men inte fick vi nå fisk blev bara dyng sura. Efter det så dorg jag, soffan, hampus och jens en liten raggar runda till vindeln och hälsa på Erica och Victoria. Sedan drog vi till nån fest i buchen och sa hej till Mathilda och nå fler folk.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0