11/5

 
Igår så for jag och Sofia iväg ännu en sväng! Denna gång dorg vi en sväng förbi vännäs och umgicks med bea, ekka och några fler huliganer. Vi spela brännboll och körde runt. Efter det så drog vi till stan och åt på donken och sen sa vi hejdå till högen och sofia och jag drog hem till mig. Där satt vi ute på balkongen och åt ostbågar och myste. Somna kring halv 5 efter att ha legat och pratat i flera timmar. Idag vaknade man 1 och kändes som att man var bakis även fast man inte var det.. När vi skulle fara hem så krångla bildörren och vi fick inte igen den men det löste sig efter ett tag. Kom hem för ett tag sedan och känner mig lika bakis ännu, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0