13/5

 
Kom hem idag och gick in i mitt rum.. där var det katastrof! Lilla busfröet hade tagit en kudde och boat med det som fanns innuti kudden och spritt det ut överallt.. glad var hon iaf! Men inte matte inte.. Nu har jag iallfall städat burarna och städat rummet. Om en tjej svarar så ska jag och mamsen fara och köpa en iphone 3 till mig! hoppas hon svarar nångång. Imorgon ska jag på möte om att skaffa jobb/praktik, och sen på kvällen ska jag och mamma fara och se evil dead på bio! Kommer bli asuum. På fredag är det kulturnatta typ? Måste hitta folk och vara med. Nu ska jag inte göra så mycket alls förutom att vänta på att tjejen med mobilen ska svara!
xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0