21/5

Seg dag, vaknade halv 9 med Isadora, vi såg på tv och tog det lungt. Sen kom Micke och hämta henne, annars har jag inte gjort nånting alls typ.. Förutom att Bianca och Chasper tjuvpara sig igår och jag är rädd att hon nu gått och fått bebisar i magen.. vilket jag inte hoppas på. Då jag hade tänkt vänta några år med att börja avla på råttor då jag skaffat mig en bra avelshona och bra avelshane. Menmen.. har man otur så har man. Nu är det bara att vänta en vecka och sen väga Bianca igen och se ifall hon gått upp, och då är hon troligtvis på smällen typ. nemen, förutom de då så har jag ont i magen och arg på mina ögon för att jag har dålig syn. Hade gött och håll koll på era djur så de inte bli massa bebbar huuj
 
fast dom är ju söt iaf
(googel bild)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0