23/5

 
Ville bara berätta att jag är världens lyckligaste! Är så över taggad tills i morgon så jag svimmar vilken sekund som hellst! Fatta att snart sitter jag på flyget med min bror på väg till turkiet!! Och bara vi dessutom vilket gör det ännu mera spännande! Haha kommer aldrig ha varit så här långt bort från min mamma... :( men det kommer gå bra! Oj vad vi ska gå på äventyr.

Roberto är på väg hit från happis, idag ska jag och han dra till stan och se om vi hitta nå kläder som inte är allt för varma och passar för att dra utomlands bara sådär. Så nu vet ni vad jag ska hålla på med, och jag önskar er en super dag idag! tiao!
Kommentarer
Postat av: bajs

fuck you, inte ett piss avundsjuk här nej!!.......

Svar: puss<3
.

2013-05-23 @ 12:17:00
Postat av: Mamma

Ja Jumalan suurta varjelusta <3

2013-05-24 @ 05:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0