2/5

gulleplutten
 
Valborgen firade jag hos Bea, med hon Ekke och Edvin :) Det var rätt så trevligt faktiskt, men man var väl inte världens piggaste igår men man får skylla sig själv. Idag kommer Regina, Micke och Issa och hälsar på och ska fixa med sin gamla lägenhet här! Så dom ska jag umgås med i helgen iallfall. På söndag ska jag träffa en tjej som har två chinese crested hundar, ska troligtvis bli dagmatte åt dom två krabaterna så det ska bli kul! Då får jag se hur den rasen fungerar och om den passar mig och så. Vi ska också fara och hälsa på uppfödaren av denna ras som jag tagit kontakt med på söndag eller måndag. Så fullt upp med hundar har jag! Har dessutom lite planer med mina råttor som jag återkommer till då det börjar närmar sig ;)
xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0