4/5

fina Bianca
Sov över hos Regina igår, vi feta oss och såg på massa filmer. Idag så träffade jag tjejen med dom två knieserna (chinese crested hundarna) som jag skulle bli dagmatte till. Jätte fina hundar hade hon! Så det kommer jag att hålla på med då och då, då hon behöver hundvakt. Ska bli väldigt kul. Då jag nu troligtvis ska skaffa den rasen till höst, så då får jag väl träna på att ha den sortens hund. I morgon ska jag och mamma fara och hälsa på uppfödaren, träffa mamma hunden och pappan och prata osv. Ska bli väldigt spännande :)
 
Förutom allt med hundar så har jag planerat en längre tid på att skaffa bebisar på min lilla Bianca! Mer om det kommer jag att berätta mer om då det börjar vara dags.
 
ha der bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0