5/5

 
Varit och hälsat på uppfödaren idag med mamsen, oj vilka fina voffsingar hon hade! Nu är det bestämt till hösten ska jag bli en chinese crested dog ägare till en liten naken tik! :) Får hoppas att det går bra med parningen så att det bli då och inte senare! Har massa planer för mig och valpen, kommer bli super!
 
www.loveovergolds.se  hemsidan till deras kennel
 
Lilla Bianca har kommit på att hon är så liten och att hon faktiskt kan trycka sig igenom den nya buren jag köpt till tjejerna.. såå inatt hade jag en lös råtta som sov med mig. Nu har hon inte kommit ut från buren än så länge, hon har sovit hela dagen. Men ikväll lär hon komma fram och störa mig hela natten igen. Tur hon är toa tränad iallafall så slipper jag ha massa rått skit överallt :p
 
Ikväll ska jag bli tattuerad igen, kommer bli naajjs.

 xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0