Här har vi världens mest otroliga häst Bomben, jag minns då jag var en liten flicka och gick på ridskolan,, hade mist min älsklings häst Andréa pga att hon dog i kolik och tarmvred, var helt förstörd. Jag minns att en ny pålle hade kommit till stallet och det var den hära charmtrollet Om my mister bombastic. Jag blev kär dirket! Oj vad jag haft kul med denna hästen, jag minns då vi tävlade, jag minns då jag ramlade av, jag minns då vi klarade saker tillsammans, jag minns då jag hyrde dig över sommaren och vi galopperade över åkrarna, ingenting var bättre än dig! Jag slutade ridskolan tillslut och vi skilldes åt, jag kom och hälsade på dig då och då, det var som att du alltid kom ihåg vem jag var. Sist jag såg dig var för några veckor sedan, kom och sa hej till dig och gav dig en puss på mulen. Det var sista gången jag fick se dig, nu har du flyttat vännen.. till en annan ridskola tragiskt nog. Min önskan var att du skulle få komma till ett lungt fridfullt ställe där du inte behöver jobba ihjäl dig.. Kommer aldrig glöma dig min fina Bomben ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0