Grattis på morsdag undebara mamsen!!

 
Idag är det morsdag, en dag då jag tänker lite extra mycket på världens bästa mor! Jag älskar dig mest utav allt! Hoppas allt är bra med dig! missu!
-
Jaa, detta är då ett inlägg som jag redan skrev då jag var hemma ;) meeen.. jag tror att vi har det jätte bra här borta i turkland och mår gött. Om vi nu inte har krachat med flygplanet, fått en stor våg över oss, blivit uppäten av hajar, eller dött av värmen... men det tror jag inte! Ha det så gött nu där i tråkiga sverige, pusspåre
Kommentarer
Postat av: r

Haha åh så där kan du ju inte skriva! Jag hoppas att ni har det bra där borta! :) hör av er!

2013-05-26 @ 21:35:20
Postat av: Mamma

Tack min goaste Melisa <3
Jag hoppas verkligen ni har roligt i Turklandet och att ni mår gott :)
Älskar dej min fina dotter!! <3

2013-05-26 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0