Alice kull

Fick höra för några timmar sedan att min gamla tant Alice blivit mamma för några år sedan! Fick nyss kontakt med uppfödaren och hon hade mycket fint att berätta om Alice och hennes kull. Skulle själv ha tagit kullar på både Alice och Charlie om jag vetat hur deras bakgrund såg ut då, men nu är det som sagt för sent. Måste bara dela med mig av min stolthet att min fina dam blev mamma till världens finaste kull! 

Här är länken till hennes kull som uppfödaren lagt ut: http://rattor.ifokus.se/discussions/4f12c4ffd3b4fd2641007248-mina-bebisbilder

 

tjocka damen

 
Även en bild på pappan till ungarna, han till vänster :) 
 
 
och idag så ser gammtanten ut så här 
 
 
ååww, stoltare matte finns inte!!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0